ВОЛИНЬ МАТИМЕ ОСОБЛИВИЙ КАЛЕНДАР – ФЕСТИВАЛЬНИЙ



Створення в області календаря фестивалів, пам’ятних та ювілейних датобговорили під час організаційної наради за участі голови обласної ради Григорія Недопада, його заступника Григорія Пустовіта, заступника начальника управління культури та з питань релігій ОДА Валерія Дмитрука, радниці голови облради, історикині Тетяни Яцечко-Блаженко та працівників виконавчого апарату обласної ради.
Ідея формування календаря фестивалів належить очільнику Волиньради Григорію Недопаду. На його переконання такий реєстр буде додатковою принадою для туристів. "На Волині десятки колоритних, видовищних, цікавих фестивалів. Деякі з них унікальні, єдині у своєму роді в Україні. Крім вже знаних і традиційних дійств, з’являються і нові, їх запроваджують новостворені територіальні громади. Я переконаний, що інформація про те, де, коли і який фестиваль відбувається, стане у нагоді туристам, а може і окремим приводом відвідати Волинь. Одночасно і волиняни зможуть урізноманітнити своє дозвілля чи вікенд», - впевнений Григорій Недопад.  
На його думку доцільно відновити популярний фестиваль «На хвилях Світязя», який разом із запровадженим цього року транскордонним дійством «Озерна містерія» і традиційним світязьким фестивалем пампухів, буде додатковим фактором популяризації Шацьких озер. Тим більше, каже Григорій Недопад, що на Шаччині вже чимало зроблено для розвитку інфраструктури – дороги, каналізування, благоустрій пляжів, набережних, упорядкування торгівлі та громадського харчування тощо.
Отож, є потреба зібрати повну інформацію про фестивалі, систематизувати її, при потребі скоригувати дати проведення, і сформувати фестивальний календар області.
Заступник керівника управління культури ОДА Валерій Дмитрук зауважив, що ініціатива і актуальна, і перспективна, тому береться зібрати потрібну інформацію по громадах та в інших організаторів.
Календар фестивалів планують розмістити на офіційних сайтах та сторінках як обласної влади, так і місцевих громад. Також плануються додаткові анонси за допомогою презентаційної та сувенірної продукції, за посередництвом місцевих ЗМІ та у тематичних групах соціальних мереж.